כיסוי סולארי צף לבריכת שחייה להעלאת טמפרטורת מים, מניעת אידוי מים ושימוש מופחת בכלור

כיסוי סולארי צף לבריכת שחייה

קניית בריכת שחייה היא השקעה גדולה. אתם בטח תרצו לשמור על השקעה זו בתחזוקה נכונה ומקצועית שתשמור על בריכת השחייה שלכם בטוחה, בריאה ובטח שמהנה.

בריכת שחייה דורשת ידע ובקיאות בתחזוקה וטיפול שוטף, אך גם במוצרים מעולים שישמרו על הבריכה.

ישנם מוצרים ואפשרויות רבות לבחירה. מוצרים אוטומטיים לניקיון הבריכה כגון רובוטים, כימיקלים ומגוון רחב של משאבות סחרור ופילטרים ועוד. עם כל כך הרבה אפשרויות בחירה צריך לפעמים לעשות סדר ולבחור את המוצרים הנכונים ולבטח המקצועיים עבור בריכת השחייה הביתית.

החדשות הטובות הן, שאנחנו בנטף בריכות שחייה עשינו עבורכם את כל עבודת המחקר ואיסוף המוצרים הטובים ביותר עבור תפעול ושמירה על איכות מעולה של בריכת השחייה שלכם הן בפן הבטיחותי והן בפן הבריאותי.

במאמר זה ברצוננו להדגיש את אחד המוצרים החשובים לשמירה על איכות מי הבריכה- כיסוי צף סולארי.

לכיסוי סולארי צף ישנם מספר יתרונות בולטים:

כיסוי סולארי צף כשמו כן הוא, הכיסוי מונח על בריכת השחייה ובזכות התכונות שלו הוא צף על פני המים. הכיסוי קולט את קרני השמש ומחדיר את חום השמש אל תוך הבריכה ובכך מחמם את בריכת השחייה עד 8 מעלות. אתם מקבלים חימום טבעי ללא עזרה משום מערכת חימום חיצונית וללא הוצאות אנרגיה. גם ירוק ואקולוגי וגם חוסך כסף בחימום הבריכה.

במידה ויש לכם משאבת חום מותקנת, כיסוי סולארי צף יקל על פעולת משאבת החום ובכך ניתן לחסוך בהוצאות נוספות.

בלילות הכיסוי מהווה שכבת מגן מהקור או צינת הלילה ואף מונע מהרוחות לקרר את הבריכה.

קרינת שמש ישירה על בריכת השחייה, גורמת לניטרול הכלור ולהעלאת השימוש בכלור נוסף כתצאה מכך. כיסוי צף סולארי מפחית משמעותית את נטרול הכלור.

כיסוי סולארי צף שומר על הבריכה מפני לכלוך חיצוני שיכול ליפול לבריכה כדוגמת עלים וענפים שנושרים מהעץ ומלכלוכים שונים שיכולים לשקוע ולהכביד על תחזוקת הבריכה.

תכונה נוספת וחשובה של הכיסוי הוא שמירה מפני אידוי מים. מים חשופים לשמש מתאדים ולכן צריך להשלים מים שעולים כסף. כיסוי סולארי צף, שומר על המים מפני התאיידות ובכך שוב אנחנו חוסכים כסף. טוב לחשבון הבנק ובהחלט טוב לסביבה.

את הכיסוי ניתן להוריד מהבריכה או על ידי הסרה ידנית או על ידי גלגלת (מומלץ יותר). גלגול הכיסוי אורך לא יותר מדקה וכך אתם זוכים למוצר מושלם נכון ומקצועי ששומר על בריכת השחייה שלכם.

המוצר הוא ללא ספק כדאי וכלכלי.

כיסוי סולארי צף מתאים לכל סוגי בריכות השחייה.

שאלות ותשובות נפוצות שאנו נשאלים:

שאלה: כיצד הכיסוי הצף עוזר לי בשמירה על החום?

תשובה: בנוסף ליתרונות שציינו במאמר, בכל בריכה שחשופה לשמש ישנו אידוי של מים. אך יחד עם האידוי ישנו גם איבוד חום של כ-70%. וזה הרבה. כיסוי סולארי צף לא רק שמחמם את המים אלא גם שומר על חום המים.

שאלה: מהן הדרכים להניח את הכיסוי על הבריכה?

תשובה: ישנן שתי דרכים עיקריות. אחת היא פשוט לפרוס את הכיסוי על הבריכה ולמשוך אותו החוצה לפני כניסה למים. דרך טובה יותר ומומלצת יותר היא להתקין את הכיסוי על גלגלת ובכך גם שומרים על הכיסוי הצף מפני נזקים, גם הרבה יותר מסודר מאשר הוצאת הכיסוי קיפולו והנחתו בפינה וגם יותר מהיר לתפעול.

שאלה: יש לי בריכת אינטקס שמגיעה עם כיסוי ניילון. לא מספיק לי להשתמש בו?

תשובה: כיסוי ניילון לבריכת אינטקס עמיד פחות מכיסוי צף מבחינת החוזק שלו. כיסוי סולארי צף יכול להחזיק שנים רבות יותר ועם חשש הרבה יותר מועט שייקרע או ייפגע.

שאלה: האם יש משלוח עד הבית?

תשובה: ניתן לקבל את הכיסוי הצף דרך משלוח בדואר או שניתן להגיע ישירות אלינו ולקחת את הכיסוי. הכיסוי הוא קל לנשיאה ניתן לקיפול ולא תופס הרבה מקום ברכב. אנו נמצאים במושב בית נחמיה (ליד שוהם) דרך הכלנית 17

שאלה: הבנתי שישנם סוגים שונים של עובי הכיסוי. איך אדע מה מתאים לי?

תשובה: ישנם עוביים שונים של כיסויים. עובי הכיסוי שווה לחוזק מבני של הכיסוי. בנוסף לעובי הכיסוי ישנם כיסויים עם תפרים שונים ושיטות הלחמה שונה. טכנולוגיית התפירה וההלחמה חשובה מאוד וקובעת את אורך החיים והעמידות של הכיסוי. כדי לקבוע איזה כיסוי מתאים לך מומלץ להיוועץ אתנו ואנו נשאל אותך שאלות כמו גודל הבריכה ועוד.

תוכלו לשלוח פנייה דרך צור קשר באתר שלנו: https://goo.gl/ka7bt6

ונשמח לעזור

השאר תגובה